پوست شاداب با زیتون
نوشته شده توسط : فرزادصمدزاده
راى برخوردارى از یك پوست زیبا و سالم بهدنبال كرم ها و ماسك هاى مختلف نباشید و پولتان را بیش از این هدر ندهید.به ماسك هاى طبیعى متوسل شوید و كمى رژیم غذایى تان را تغییر بدهید تا بهپوستى صاف و شفاف دست پیدا كنید. از آنجا كه سرما به دلیل ایجاد خشكى درپوست رابطه مستقیمى با چروك و پیرى زودرس دارد، در این فصل بیشتر بهپوستتان رسیدگى كنید. معناى رسیدگى هم این نیست كه به فروشگاه هاى عرضهمحصولات آرایشى و بهداشتى بروید و هرچه در جیبتان است بدهید و یك كرمضدچروك خریدارى كنید. اگر مى خواهید پوست خوبى داشته باشید، اجازه ندهیدكه هیچ گاه پوستتان خشك شود. بهترین وسیله براى چرب نگه داشتن پوست روغنزیتون است......


مصرف روغن زیتون در وعده هاى غذایىبه ویژه سالاد و استعمال آن به صورت یك امولسیون طبیعى به دلیل خاصیت آنتىاكسیدانى و دارا بودن ویتامین هاى A، E، K و C كه مى تواند از خشكى و زبرىپوست كه زمینه ساز چروك و پیرى زودرس است، جلوگیرى كند به پوست شادابى وطراوت بخشد.
علاوه بر روغن زیتون، عسل، زرده تخم مرغ، آب لیمو و بابونهنیز قادرند همانند یك ماسك محافظتى، پوست را در برابر انواع آسیب ها محفوظنگه دارد. براى جلوگیرى از چروك پوست، عسل و زرده تخم مرغ را مخلوط نمودهو بر صورت خود بمالید. البته اگر پوستتان چرب است این ماده را به صورتجداگانه استفاده نمائید. براى از بین بردن التهابات پوستى از بخور بابونهاستفاده كنید یا بابونه را آسیاب كرده و به همراه مقدارى آب به صورتتان بهویژه، جاى جوش ها بمالید.اگر هم پوستتان حساس است و با كوچكترین تغییرمثلاً وزش باد سرد دچار خشكى مى شود از آب لیمو استفاده نمایید. مطمئناًبا استفاده از روش هاى فوق دیگر هیچ احتیاجى به كرم و امولسیون هاىشیمیایى نخواهید داشت.





:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : دو شنبه | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: